Followers

Saturday, June 5, 2010

Promosi Kecoh Betul & Ukays Kembali Berbisa


Hari Belia Negara 2010

Assalamualaikum..

Agak lama sudah Amy tak berblogging.. bukan apa, masa tak mengizinkan. Jadual waktu yang agak padat sehinggakan tidak berkesempatan untuk membuat aktiviti -aktiviti lain. Hari ini berkesempatan juga melayari internet dengan masa yang agak panjang. Minta maaflah sekiranya 'entry' kali ini agak banyak berbanding sebelum ini.


Pada 14, 15 dan 16hb Mei yang lalu, kami telah turun ke Putrajaya sempena Hari Belia Negara 2010. Tidak dinafikan memang agak banyak 'booth' di sana. Ini kerana kawasan persiaran Putrajaya yang luas hingga menempatkan begitu banyak booth. Kalau dah kata luas tu nampak gaya kaki yang melangkah pun kenalah panjang, ditambah pula cuaca yang panas dan kering. Aduhai.. tapi berkat kesabaran, semangat nak berusaha kenalah bersusah payah sedikit.

Tujuan kami ke sana adalah bagi mempromosi Filem Kecoh Betul yang telah pun keluar di panggung pada 3hb Jun 2010 di samping itu mempromosikan Album terbaru Ukays: Kembali Berbisa. Acara yang berlangsung 3 hari itu, mendapat sambutan yang menggalakkan di kalangan belia.

Sempat juga kami membuat persembahan bersama-sama peminat di sana. Huh, memang tak sangka ramai juga yang turut serta menyanyi bersama Epy. Tak sangka ramai juga yang meminati Ukays setelah sekian lama tidak menghasilkan album.


Insya-allah kami akan jelajah ke tempat lain pula bagi mempromosikan album terbaru kami. Moga-moga segalanya berjalan dengan lancar. Doa-doakanlah ya!


No comments: