Followers

Saturday, June 5, 2010

UKAYS KEMBALI BERBISA DI DOWNTOWN CHERAS






Downtown Cheras merupakan destinasi seterusnya dalam rangka promosi Album Ukays Kembali Berbisa. Buat julung kalinya, kami mengadakan promosi di downtown Cheras. Setibanya kami di sana pada jam 8 malam, krew serta Amy terus menyiapkan 'gerai' kami. Lebih kurang jam 10, kami mulakan persembahan dari Epy dan Amy selaku Dj yang bertugas pada malam itu.


Belum sampai 10 minit, sambutan memang menggalakan sehingga memenuhi ruangan tapak di downtown tersebut. Walaupun hampir 2 jam, Epy menghiburkan mereka, namun peminat tetap menyokong dan terus menonton persembahan. Sorakan demi sorakan menaikkan lagi semangat kami.

Peminat memang 'sporting' di sana kerana sudi berhibur dan menyanyi bersama Epy. Alhamdullilah, jualan album melepasi target pada hari tersebut. Insya-allah kami akan terus mengadakan promosi di sana.

p/s: Peminat-peminat boleh melayari blog kami bagi melihat jadual Promosi kami bagi yang ingin mendapatkan Album Ukays kembali berbisa dengan harga promosi atau untuk berjumpa dengan Ukays secara live.

No comments: