Followers

Monday, July 16, 2012

Ramadhan muncul lagi

Assalamualaikum...

Tidak disangka apabila Ramadhan bakal muncul kembali banyak rezeki yang Allah swt beri pada Amy.
Ingatkan di bulan puasa, Amy nak beristirihat bersama keluarga tercinta di kampung iaitu di Batu Pahat tapi kemungkinan hajat tak kesampaian. Maka ditangguh apabila Syawal bakal muncul nanti.

Tahun ini buat julung kalinya Amy akan menerbitkan Album Uk's Menjelang Aidilfitri. Di dalam album tersebut akan menampilkan sebanyak 6 buah trek lagu. Antaranya Menjelang Aidilfitri dan Keinsafan di Aidilfitri di mana Amy gubah sendiri lagu ini 3 tahun lepas. Setahun lepas lagu Menjelang Aidilfitri menjadi pilihan Prof Razak Mohaideen untuk menjadi lagu tema bagi filem Raya tak Jadi. (Poster di bawah)


Pada peminat yang nak dengar trek ini diselitkan semasa babak terakhir di dalam rumah emak; Apek & Johan di kampung. Terdapat juga pertandingan ciptaan video menggunakan lagu tersebut. Lihat di bawah. Memang lucu melihat sample yang dihasilkan.


Insya-allah album tersebut akan siap hujung bulan ini. Amy akan mengadakan promosi dan jelajah ke beberapa pusat beli belah terpilih dan anda berpeluang membeli album di sana dengan harga promosi.

Tungguuu...

No comments: