Followers

Tuesday, November 22, 2011

SK TUN HUSSIEN ONN KG PANDAN

Minggu lepas Amy telah dijemput menjadi Dj dan pakej sekali dengan pa sistem ler apa lagi...kan! Acara berlangsung di SK TUN HUSSIEN ONN KG PANDAN. Sebuah sekolah yang tak lah besar 2 tingkat ja.. tapi sesuai lah dengan kanak-kanak yang bersekolah tu. Tinggi-tinggi bahaya pula ada yang lompat ke bawah pula, jenuh cikgu nak tahan.. KESELAMATAN itu PENTING.

Acara ini bersempena PROGRAM KEMUDA BERSAMA KOMUNITI. KEMUDA adalah singkatan bagi Kelab Merdeka Muda Kuala Lumpur dan Selangor. Untuk ketahui lebih lanjut layari lah http://www.kemuda.org.my/ Pelbagai acara menarik yang berlangsung antaranya SUKANEKA, PERTANDINGAN FESYEN, PERTANDINGAN MEWARNA, CARI HARTA KARUN, KARAOKE DAN MCM2 LAGI. Amy tukang sibuk dan tukang mengacau budak-budak di situ... mendengar gelak tawa kanak-kanak memang best sekaligus menghilangkan stress.

Selain dari itu Epy turut dijemput menyanyikan 4 buah lagu dan juga bersama Didi dan Haqiem Idola Kecil 1. Mereka juga turut mengadakan acara penyerahan borang KEMUDA. Program ini akan turut dijalankan di sekolah-sekoalah lain yang terpilih, Nantikan di sekolah anda!




No comments: