Followers

Tuesday, November 15, 2011

Lama tak update

Hi semua my FRIENDS! Ampun ampun ya.. sudah lama Amy tak 'berblogging'. Al maklumlah sedang sibuk dengan promosi album dan persembahan. Hari Raya Aidiladha pun baru lepas..di mana Amy beraya di kampung bersama keluarga tercinta di Batu Pahat, Johor.

Memang seronok beraya di kampung tambah-tambah bila dapat daging korban yang banyak. Hamboii.. tak terlarat makan. siang makan daging masak kicap malam pula makan kari daging..esok ulang lagi daging masak resipi lain pula. Boleh dikatakan makan sajalah kerja Amy di kampung. Bukan itu sahaja, Amy makan sampai 6 kali sehari gara-gara beraya.. ada sehari tu 6 kali makan LONTONG je.. sebab tiap-tiap rumah masak lontong..naik lemaklah nampaknya.. hehehe.


Amy juga banyak buat show di Melaka bulan ini, baru-baru ini Amy dijemput mengadakan persembahan di Mydin MITC Melaka. Orang Melaka ni sporting rupanya.. memang seronok menyanyi sambil melayan peminat. TERIMA KASIH MYDIN MELAKA! JUGA PADA HALIM YANG MENJEMPUT KAMI.



Minggu ni Amy baru sahaha selesai interview bersama dua buah stesen radio iaitu Radio Web Selangor dan Radio Melaka.fm. TERIMA KASIH BUAT CIKGU/DJ MANSOR UNTUK INTERVIEW DI RWS& DJ IZAD UNTUK INTERVIEW DI MELAKA.FM.

Selepas itu Amy juga ada membuat persembahan di sebuah Cafe yang memang MELETUP di Melaka iaitu Elizzat Cafe. Best sangat. Tak sangka di sana Amy melihat ramai juga orang Melaka yang berbakat besar dan mempunyai keunikkan masing-masing. Tabik SPRINGGG! TERIMA KASIH KEPADA ABANG UGH DAN LAN YANG MENJEMPUT KAMI KE MELAKA.

No comments: