Followers

Friday, November 28, 2008

Amy UK's bukan sahaja seorang komposer....

Amy UK's bukan sahaja seorang komposer....



















- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pada 1 & 2 hb November yang lalu, Amy saja baru melaksanakan tugasnya bukan saja sebagai komposer namun sebagai dj. Terkejut? Sememangnya itu antara tugasan Amy. Setelah bertahun di dalam industri muzik, Amy mendapat pelbagai pengetahuan dan pengalaman yang mengajarnyauntuk menjadi seorang yang "versatile". Tugasan dj itu telah berjalan di Carrefour Alamanda Putrajaya selama 2 hari bersempena dengan mempromosikan wajah baru Carrefour Alamanda.

Acara yang berlangsung dari jam 11 pagi hingga 11 malam itu sememangnya memenatkan. Namun pelbagai keseronokkan dapat dirasai apabila kita bersama-sama dengan ahli keluarga UK's Production memeriahkan suasana acara dengan pelbagai aktiviti. Tambah gembira lagi apabila terdapat peminat-peminat yang turut melibatkan diri dengan persembahan. Agak melucukan melihat gelagat mereka namun itulah sebenarnya "kepuasan" yang dicari oleh kami, iaitu mengembirakan hati mereka.
















Antara artis yang hadir adalah Nash Ubaidillah, Shark, Una, Fatin, Mia, Lin, & Afizan. Lagu-lagu dari 70-an hingga ke muzik terkini menjadi bahan penghibur kepada semua pengunjung di Carrefour Alamanda. Semasa Nash Ubaidillah membuat persembahan, pelakon TV "BONG" saudara Zainal TJ bersama isteri & anaknya turut hadir memberi sokongan.

Lebih kurang 11 malam, Amy pun menutup tirai persembahan kami pada 2 hari tersebut dengan ucapan terima kasih dari artis-artis UK's Production kepada pihak Carrefour.
Maka tamatlah tugasannyasebagai dj pada hari itu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

No comments: